lauantai 31. elokuuta 2013

Enemmän minusta :-)

Enemmän minusta :-)


No tässä on tullut kirjoiteltua vaan laihduttamisesta yms...mutta hyvin vähän itsestäni, taustoista tai muuten mistään muusta, joten korjataanpa asia.

Eli perheeseen kuuluu Leevi-poika 1v ja Immo avopuolisoni ja lisäksi 2 kääpiöpinseriä, jotka onkin hyviä ja energisiä lenkkikavereita:-) Olemme tällä hetkellä molemmat kotona ja suunnitelma olisi että tammikuussa takasin töihin( jos ei mitään ihmeitä tapahdu)
No kuitenkin...Minun elämäni tällä hetkellä on erittäin ihanaa koska minulla on maailman ihanin mies ja poika. Mutta ei se elämä aina ole ollut ruusuilla tanssimista ja monta murheellista asiaa olen elämänvarrella kohdannut.
Omien vanhempien, mummun ja papan menetys on ollut itselleni ne kovimmat paikat. Vanhemmat eivät olleet kuin hieman yli 40v kun menehtyivät sairauksiin ja tässä on yksi hyvin suuri syy siihen miksi haluaisin laihtua.

Onko vielä aikaa?

Yksi suurimpia syitä tähän laihduttamiseen on se että en oikeasti halua olla 40-vuotiaana haudassa tai sairastunut sydänsairauksiin yms. Sukurasitteenani on sepelvaltimotautia ja verenpainetautia (verenpainetauti minulla jo on) joten huonoilla elämäntavoilla on oikeasti hyvin suuri merkitys näiden sairauksen pahenemisessa ja jos näin käy niin se hauta voi olla hyvinkin lähellä.
En halua halua että pieni poikani ja mieheni saattavat minua hautaan, vaan haluan nähdä kuinka Leevi kasvaa, menee kouluu ja kasvaa aikuiseksi. Monesti olenkin ajatellut nyt tässä laihduttamisen aloitettua että onko vielä aikaa? Että toivottavasti ehdin ja saan vielä mahdollisuuden elää terveempää ja iloisempaa elämää.
Kyllä se perhe on tärkein! Kun perhe voi hyvin niin kaikki on hyvin...ainahan niitä murheita ja huolia jonkin verran on, mutta niistä aina selvitään. Itse ainakin uskonnollisena ihmisenä muistan kiittää sitä mitä olen saanut ja että elämä on nyt hyvin.

Muutama kuva rakkaistani <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti